קורסים בשיטת העבודה

למה ללמוד את שיטת העבודה?

שיטת העבודה מתוארת כ"שיטת פשוטה ועוצמתית", כזו שקל ללמוד אותה באופן עצמאי ולתרגל לבד.

וזה נכון. אבל זה לא כל הסיפור.

אכן אפשר ללמוד את השיטה לבד, ויש המון מידע גם בספרים מעוררי ההשראה של קייטי עצמה וגם באינספור סרטוני יוטיוב – של קייטי ושל אחרים.

ובכל זאת רבים האנשים שמנסים לתרגל את שיטת העבודה ולא מצליחים. הרבה מנסים אבל נתקעים. הרבה מתחילים אבל לא ממשיכים.

יש לזה הסבר. למרות שהשיטה היא לכאורה מאד פשוטה, יש בה עומקים שלא נראים לעין לא מנוסה. יש דיוקים שעוזר לדעת, כיוונונים שיכולים לשנות הכל.

הקורסים בשיטת העבודה באים לתת מענה לצורך הזה.

לקורסים יש 2 מטרות עיקריות:

 מטרה אחת היא לתת לכם הבנה של השימוש בכלי עצמו – איך למצוא סיטואציה אחת, איך לנסח מחשבה לחקירה, איך לעבוד עם דף השיפוט, איך לחקור מחשבה, איך עושים את ההיפוכים, איך לעבוד בזוגות ועוד…

והמטרה השניה היא אולי החשובה מבין השתיים, היא לתת טעימה (ובקורס השנתי ממש הטמעה), של תפיסת העולם הייחודית של ביירון קייטי ושל השיטה. השיטה מושתת על ראיית עולם שונה מזו שגדלנו עליה. הנרטיב הוא שונה ותפיסת המציאות היא שונה. עם התרגול תגלו שהאופן שבו אתם רואים את העולם משתנה. וזה משתנה לתמיד. 

"מרגע שהבנתם שהחבל הזה הוא נחש, יותר לא תוכלו שוב להאמין שזה חבל. "

הרשמה לקורסים השונים בשיטת העבודה

"בנשימה עמוקה" קורס שנתי בשיטת העבודה ומסלול מאפשרים​

הקורס השנתי מיועד לאלו שמחפשים להעמיק בתרגול שיטת העבודה ולהפוך אותה לדרך חיים.

הקורס משלב מפגשים פרונטליים ולימוד מקוון, וכולל הרבה שעות תרגול אישי ובזוגות.

שיטת העבודה היא פשוטה להבנה אבל כדי באמת לעבור תהליך אישי משמעותי דרוש זמן, העמקה ובעיקר - תרגול. המסגרת של הקורס השנתי מאפשרת לימוד עומק והתבוננות בנושאים שונים, אופנים שונים ליישום שיטת העבודה הטמעת שיטת העבודה כתפיסת עולם ודרך חיים.

העבודה בזוגות בקורס השנתי היא אינטנסיבית (כשעתיים שבועיות) ותומכת בכם בתהליך אישי ייחודי ומשמעותי. הלימוד בקבוצה מאפשר להרחיב את יריעת ההתנסויות הן כקליינטיות והן כמאפשרות.

מסלול הכשרת מאפשרים בשיטת העבודה יכלול מודולת לימוד נוספת ומסלול סטאז'.

אל תוך הקורס אני יוצקת את הנסיון רב השנים שלי עם ה"עבודה" - הן כמתרגלת, הן כמאפשרת והן כמנחת קורסים וסדנאות. הקורס מכוון לתהליך אישי כדרך ללמידה. אני כאן כדי לתמוך בכם בתהליך.

"בצעדים פשוטים" קורס יסודות בשיטת העבודה (דיגיטלי)

הקורס מיועד לאלו מכם שרוצים ללמוד איך לתרגל את שיטת העבודה בעצמכם. אתם - שאולי קראתם ושמעתם והתרגשתם והבנתם. ואולי כבר מעצם המפגש עם שיטת העבודה השתנה אצלכם משהו עמוק. ואולי ניסיתם לתרגל ומשהו לא זרם, ואולי תרגלתם ואתם מחפשים דיוק והכוונה והעמקה.

בקורס 10 שיעורים מובנים , שזורים בדוגמאות ובהסברים, שמאגדים את הנסיון של זיו ושלי כמתרגלות בעצמינו ובעקבות שנים של הנחיית קורסי יסודות לקבוצות.

הקורס בנוי כך שכל שיעור "יושב" על זה שקדם לו. בסופו תכירו את כל הכלים שיאפשרו לכם לתרגל את שיטת העבודה בחופשיות.

את הקורס אני מנחה ביחד עם זיו אשר אילן השותפה היקרה שלי.

"העבודה כדרך חיים" - קורס לבוגרות הקורס השנתי

אנחנו רואות חשיבות רבה בתהליך הקבוצתי ומכוונות לקבוצה שמחזיקה תהליך תומך עם עיניים טובות. הקורס מיועד לבוגרי תוכניות עומק ב"עבודה" - קורס שנתי, סקול וכד' שמחפשים מסגרת לחיות את העבודה ביומיום.

"העבודה כדרך חיים" - קורס שנתי לבעלי נסיון רב בשיטת העבודה, מיועד לתת לכם למסגרת לתרגול אינטנסיבי ביחד עם מרחב לדיון, שיתוף ותרגול בהנחיה.

הקורס מאפשר לכם להעמיק את העבודה שלכם - ברמת התרגול האישי, ברמת הנסיון כמאפשרים ומתוך למידה מאחרים.

מבנה הקורסים הוא קבוע אבל התכנים משתנים. הקורס הוא בהנחייה משותפת שלי ביחד עם זיו אשר אילן.

יש לכם שאלות? השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי​

תודה על הרשמתך